În conformitate cu Legea R.Moldova nr.246/2017 cu privire la întreprinderea de stat și întreprinderea municipală, Hotărîrea Guvernului R.Moldova nr.484/2019 pentru aprobarea unor acte normative privind punerea în aplicare a Legii nr.246/2017 cu privire la întreprinderea de stat și întreprinderea municipală; în baza Deciziilor Consiliului Municipal Cahul nr.1/3(13/3) din 20.01.2025 ,,Cu privire la modificarea Regulamentului privind organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiei de administrator al Întreprinderii Municipale ,,Gospodăria Comunal-Locativă” Cahul, aprobat prin decizia Consiliului municipal Cahul nr.4/41(14/41)din 14.09.2021” și nr.1/4(13/4) din 20.01.2025 ,,Cu privire la modificarea Deciziei Consiliului municipal Cahul nr.3/3(7/3) din 26.04.2024 ,,Cu privire la Raportul de activitate pentru anul 2023 a Întreprinderii Municipale Gospodăria Comunal-Locativă Cahul”, și a Regulamentului privind organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiei de administrator al Întreprinderii Municipale Gospodăria Comunal-Locativă Cahul, aprobat prin Decizia Consiliului Municipal Cahul nr.4/41(14/41) din 14.09.2021 ,,Cu privire la aprobarea Statutului Întreprinderii Municipale Gospodăria Comunal-Locativă Cahul și a
Regulamentului privind organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiei de administrator al Întreprinderii Municipale Gospodăria Comunal-Locativă Cahul”.
Sediul Întreprinderii: municipiul Cahul, str.31 August, nr.15.
Genul de activitate al ÎM Gospodăria Comunal-Locativă Cahul: prestarea serviciilor de colectare, tratare și eliminare a deșeurilor nepericuloase.
Cerințe față de candidat
- Candidatul la funcția de administrator al ÎM Gospodăria Comunal-Locativă Cahul va întruni următoarele cerințe:
- Deține cetățenia Republicii Moldova;
- Deţine studii superioare în domeniul relevant (economie, administrare publică, management, drept, inginerie, ecologie sau alte domenii relevante pentru activitatea întreprinderii);
- A activat cel puțin 4 ani în funcțiile domeniului relevant (economie, administrare publică, management, drept, inginerie, ecologie sau alte domenii relevante pentru activitatea întreprinderii);
- Are vîrsta minimă de 30 ani și nu a atins vîrsta de pensionare;
- Nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
- Nu este privat/ă de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie;
Atribuții
- conduce activitatea şi asigură funcţionarea eficientă a întreprinderii municipale;
- reprezintă interesele întreprinderii în relaţiile cu persoanele fizice şi juridice, cu autorităţile publice, cu organele de drept și acordă astfel de împuterniciri altor reprezentanţi ai întreprinderii;
- asigură executarea deciziilor fondatorului şi ale consiliului de administraţie al întreprinderii municipale;
- asigură efectuarea auditului situaţiilor financiare anuale şi încheie contractul de audit cu entitatea de audit, selectată de consiliul de administraţie;
- prezintă consiliului de administraţie informaţia despre rezultatele controalelor efectuate de organele abilitate, inclusiv deficiențele depistate, precum şi planul de acţiuni privind corectarea abaterilor și înlăturarea deficiențelor identificate;
- prezintă trimestrial consiliului de administraţie darea de seamă privind rezultatele activităţii întreprinderii municipale;
- prezintă fondatorului şi consiliului de administraţie darea de seamă anuală cu privire la rezultatele activităţii economico-financiare a întreprinderii municipale, raportul comisiei de cenzori şi raportul auditorului;
- prezintă consiliului de administraţie proiectul devizului de venituri şi cheltuieli ale întreprinderii, proiectul statelor de personal pentru anul următor celui gestionar;
- prezintă spre coordonare consiliului de administraţie propuneri de repartizare a profitului net anual al întreprinderii municipale;
- încheie contracte, eliberează procuri, deschide conturi în bănci, angajează personalul întreprinderii municipale;
- asigură elaborarea planului de afaceri şi îl prezintă spre aprobare fondatorului;
- asigură integritatea, folosirea eficientă şi dezvoltarea bunurilor întreprinderii;
- aprobă, după coordonarea cu fondatorul, nomenclatorul şi tarifele la serviciile prestate, cu excepţia celor stabilite de actele normative în vigoare;
- îndeplinește alte atribuții conferite de lege și de Statutul Întreprinderii.
Termen de contractare
Administratorul întreprinderii municipale se numește pe un termen de 5 ani, conform legislației în vigoare.
Lista documentelor necesare pentru participare la concurs
Persoanele interesate pentru ocuparea funcţiei de director al ÎM Gospodăria Comunal-Locativă Cahul, pot depune personal sau prin reprezentant, prin poştă sau prin e-mail, în termen de 30 zile calendaristice din ziua publicării anunţului, dosarul complet, care să conțină următoarele documente:
- Cerere de participare la concurs redactată în conformitate cu modelul stabilit de comisia de concurs;
- curriculum vitae (CV);
- copia buletinului de identitate;
- copia actelor de studii certificate pe propria răspundere.
Notă: Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.
Dosarul candidatului se va prezenta într-un singur exemplar. Fiecare filă se numerotează, iar numărul total de file se vor consemna în cuprins. Cuprinsul va fi în două exemplare, un exemplar se restituie sub semnătură persoanei care a depus dosarul.
Data limită la care poate fi depus Dosarul de concurs:
13.03.2025, ora 16.30
Locul depunerii dosarului:
Depunerea Dosarului de participare la concurs va fi la Ghișeul Unic al Primăriei municipiului Cahul, etajul I.
Persoana de contact:
Bînzari Natalia, specialistă principală (serviciul resurse umane),
Primăria municipiului Cahul, biroul 314.
Telefon de contact: 0-299-2-36-55;
e-mail:
Adresa poştală: R.Moldova, MD 3909,
municipiul Cahul, Piaţa Independenţei nr.6