Din anul 2021, regiunea Cahul are propriul brand. Logo-ul regiunii a fost dezvoltat cu asistența financiară a Uniunii Europene în cadrul Programului EU4Moldova: Regiuni-cheie.
Logoul regiunii Cahul reprezintă următoarele simboluri
- Inima, ca simbol al dragostei de viață a cahulenilor
- Nufărul alb, unul din simbolurile reprezentative ale regiunii
- Izvorul vieții: regiunea este renumită și datorită apelor minerale curative cu proprietăți unice
- Picăturile care simbolizează Prutul de Jos, regiune protejată de Unesco, și lacul Beleu, adevărate comori ale naturii
Logo-ul oferă identitate distinctă regiunii Cahul și îi sporește competitivitatea în atragerea turiștilor, investițiilor, companiilor noi, sporirea exporturilor, promovarea pe plan extern și, nu în ultimul rând, în atragerea de capital uman. Brandul regiunii Cahul este destinat spre utilizare deopotrivă localităților rurale și mun. Cahul, agenților economici, instituțiilor publice, sectorului asociativ și oamenilor ce iubesc Cahulul.
Unde inima ta bate – este sloganul regiunii Cahul
El definește esența regiunii Cahul și a spiritului sudic. Este locul în care oamenii trăiesc cu pasiune viața, dansează renumitele hore de la sud și sunt inspirați de natura si priveliștile frumoase. Cahulenii sunt energici și se bucură de schimbările bune din regiune.