Primăria municipiului Cahul inițiază procedura de achiziție publică de servicii – servicii de distribuire a avizelor de plată (facturilor). Serviciile presupun distribuirea avizelor de plată în număr de 12000 buc, pe teritoriul municipiului Cahul, inclusiv și pentru satul Cotihana, în vederea achitării impozitelor pe bunurile imobile pentru anul 2025.

Aceasta presupune o achizitie de valoare mică, conform reglementărilor prevăzute în HG nr. 870/2022, privind pentru necesitățile curente ale Primăriei Municipiului Cahul.

Achiziția este planificată și realizată din sursele financiare prevăzute în bugetul local pentru anul 2025.

Detalii despre procedura de achiziție pot fi oferite la sediul Primăriei bir. 407 et. 4.

Ofertele se depun electronic la adresa de e-mail:Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau pe suport de hîrtie la sediul Primăriei et. 4, bir. 407, pînă la data de 20.03.2025 ora 17:00.